Спортното подразделение на Audi започна да изпълнява даденото обещание, според което до края на годината ще представи 6 нови автомобила. Автосалонът във Франкфурт стана място, избрано за дебюта на още един от тях – второто поколение на RS 7 Sportback.

Хечбекът прави впечатление с дръзкия си спортен дизайн, като едновременно с това е добавил цели 40 мм към дължината си. 22-цоловите джанти, черната гланцирана решетка на радиатора, матричните светодиодни фарове с лазерни модули и овалните тръби на изпускателната система придават агресивен, но същевремнно и изящен облик на автомобила.

Повечето иновации в новото поколение на Audi RS 7 Sportback са съсредоточени върху модернизация на мултимедията и на системите за управление на режимите на силовия агрегат. Емблемите RS в салона подсказват, че автомобила е част от спортната гама на марката, а на волана се появил нов бутон RS Mode. Той позволява на водача да избира между индивидуалните настройки RS1 и RS2, променящи работата на мотора, независимото окачване, скоростната кутия и т.н.

Технически RS 7 до голяма степен повтаря лидера в спортната гама на Audi – комбито RS 6 Avant, като съответно някои от системите се използват и от Lamborghini. Например, мощната спирачна система с 440-милиметрови карбоново-керамични дискове отпред и 420-милиметрови отзад е най-здравата, предлагана за серийни модели. Тя е същата като тази на Lamborghini Urus.

Под капака на този забележителен автомобил е поставен същият двигател, който и на комбито – 4,0-литров V8 с двойно турбо и стартер-генератор. Мощността на мотора е 600 к.с. и 800 Нм въртящ момент, като той се предава от 8-степенна скоростна кутия tiptronic и система за задвижване на четирите колела. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,6 секунди, а максималната скорост е 305 км/ч.

Благодарение на допълнителния стартер-генератор при отпускане на педала на газта автомобилът се движи с изключен двигател в продължение на 40 секунди при скорост от 55 до 160 км/ч, което позволява икономия от 0,8 л на всеки 100 км. Когато моторът не работи на пълно натоварване, половината цилиндри се изключват автоматично.

Споделете или харесайте в социалните мрежи:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *