В електронното пространство може да бъде открит и първият сайт на Ретро Рали България (www.retrorallybulgaria.com), чийто амбициозен проект на софийския клуб Автотранс Рейсинг Тим и неговият председател и директор на ретро-варианта на рали България стартира с първото си издание през миналата година, пише Rally Xpress. Интересът към този вид състезания очевидно нараства непрекъснато, а фактът, че още с дебюта си Ретро Рали България събера почти двойно повече участници, отколкото всяко едно от ралитата в националния шампионат през последните сезони и сега е достатъчно добро доказателство.

Още в края на миналата пролет организаторите огласиха амбициите си, че първото Ретро Рали България няма да е в банализирания вариант на авто-походи и авто-паради, устройвани със стари превозни средства. Автотранс Рейсинг Тим прие не само предизвикателството да създаде нов стандарт за този тип събития, базиран на световните и европейски мерки, но и амбицията да допълни легендарното име на най-престижното българско автомобилно състезание.

„Сайтът направи мой близък, като използваше идеите ми за визията на страницата“, каза за сайта с новините в българския автомобилен спорт шефът на Автотранс Рейсин Тим и директор на надпреварата Камен Михайлов. Резултатът от това е един електронен портал, изящността на който може да се сравни единствено с тази на Мерцедес-а, който е „паркиран“ на откриващата страница на изданието.

„Сега полека-лека го пълним със съдържание“, допълва Камен Михайлов. Той уточнява, че това е електронният портал единствено на Ретро Рали България, а не е посветен изцяло на ретро ралитата в България уточнявайки, че това е задачата на сайта на Български автомобилен клуб – Ретро.

Според часовника, отчитащ времето до старта на Ретро Рали България остават 56 дни, но в поканата до участниците вече са разкрити част от детайлите на второто издание. Още в първата от информациите на новия сайт се казва, че като организатори Автотранс Рейсинг Тим са започнали подготовката за състезанието в края на 2015 г., когато са били направени проектите за избор на маршрута, а също и часовите графици за второто издание.

Всъщност софийския клуб, макар и на пистата „ретро“ показва и още един стандарт, който от години се губи (ако автомобилният спорт у нас изобщо го е имал!): че добрата подготовка и широкото огласяването на едно състезание месеци, преди да е започнало, правят работата свършена наполовина.

Споделете или харесайте в социалните мрежи:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *