В Национално тол управление са постъпили общо единадесет молби за възстановяване на суми при покупка на електронна винетка.

Парите са изтеглени от сметките на потребителите, но в системата не е отразено, че винетката е купена, съобщават от Националното тол управление. Тези случаи са констатирани в първите дни на месец януари, когато имаше технически затруднения със системата. Постъпилите молби са обработени – на част от потребителите са върнати средствата, на останалите предстои да бъдат възстановени.

В медиите беше силно отразен случай на семейството от Пазарджик. Той е разгледан и предстои да им бъде възстановена сумата, уточняват от Националнато тол управление. Настъпило е забавяне поради необходимостта от повторна проверка и потвърждаване на плащането.

Споделете или харесайте в социалните мрежи:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *