Suzuki: Сега космосът е новата граница

 

Все по-близо сме до най-интересната част от състезанието Google Lunar X Prize, вдъхновило инженери и технологични предприемачи от целия свят да разработят нискобюджетен роботизиран метод за изследване на космоса. Идеалната цел на конкурса е до 31 декември 2017 г. да приземи космически кораб на Луната, който да изпрати снимки и видеоклипове от мястото към Земята.

Участниците в състезанието са подчинени на определени изисквания, едно от които е корабите им не само да се приземят на Луната, но и да се придвижат минимум 500 метра по повърхността й. Ето защо създаването на лека и проходима конструкция е от особено значение в тази надпревара.

Отборът от Япония Hakuto е един от общо петте финалисти, които ще се борят за голямата награда от $20 млн.. Първият частно финансиран екип в страната на изгряващото слънце, който се е посветил в изследването на Луната, избира Suzuki като свой партньор при разработването на този уникален космически кораб.

„Развълнувани сме от сътрудничеството със Suzuki, защото оптимизирането на теглото и задвижването на четирите колела са много важни характеристики за успешното функциониране на изследователския ни автомобил. Доверяваме се на опита, който SUZUKI има в производството на малки и проходими коли”, твърди ръководителят на HAKUTO г-н Такеши Хакамада.

Значителният опит и технологичните познания на Suzuki допринасят за намаляване на теглото на луноходчето, което е изключително важно както за оптимизирането на разходите за изстрелването му от Земята, така и за успешното му придвижване по пясъчната повърхност на Луната. Космическият кораб на HAKUTO е оборудван с технологията за задвижване на четирите колела AllGrip, която се е доказала като надеждна за придвижване през различни терени при моделите от автомобилната гама на японския производител – Vitara, SX4 S-Cross, Jimny, Ignis и Swift.

Вашият коментар