Renault атакува C-сегмента с достъпен електромобил

Renault присъства успешно на пазара на електромобили, като Zoe е най-продаваният модел на марката. Компанията обаче не се задоволява в постигнатото и подготвя излизането на нов модел от сегмент C.

Според директора на глобалната програма на Renault за електромобили – Ерик Фонтюн, бъдещият електромобил на марката трябва да избере най-подходящото време за излизане на пазара, за бъде конкурентноспособен. Идеята на французите е моделът да получи мощен акумулатор, който да осигурява сериозен пробег на колата, но в същото време то трябва да бъде и достатъчно евтин.

„Философията на Renault е създаване на достъпна технология, така че целта ни не е да се конкурираме с Tesla или Jaguar“, обясни Фонтюн.

Очаква се новият електромобил да се появи на пазара до 2022 г., като ще бъде изграден на напълно нова платформа, която ще бъде използвана и от други бъдещи модели на ток на алианса Renault-Nissan. Тя ще трябва да помогне на колите на ток да изминават около 400 км с едно зареждане.

Визуално, новият електромобил на Renault ще използва някои елементи от дизайна на футуристични концепт Symbioz (на снимките), който компанията показа на автосалона във Франкфурт през есента на 2017 г. Едновременно с това марката няма намерение да се откаже и от Zoe, който е позициониран в B-сегмента, и ще го обнови сериозно до края на годината.

Споделете или харесайте в социалните мрежи:

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ...

Leave a Comment