Ford представи следващото поколение на кросоувъра си Kuga. Моделът е преминал на нова платформа, получил е дизайн в стила на новия Focus, цяла гама хибридни силови агрегати и напълно нов салон с таблет на предния панел и цифрови уреди.

Новият Ford Kuga е построен на модулната платформа C2, която е в основата на четвъртото поколение на Focus. Твърдостта на каросерията е увеличена с 10%, но теглото е намалено с 90 кг. в сравнение с предишната генерация. Кросоуърът е с 89 мм по-дълът и с 20 мм по-нисък спрямо предшественика си. С 23 мм е увеличено разстоянието между двете оси, като това е довело и до увеличаване на пространството в салона.

Гамата двигатели за европейския пазар включва 1,5-литров бензинов турбомотор с мощност 120 или 150 к.с., като и два дизела – 1,5-литров със 120 к.с. и 2,0-литров със 190 к.с.. Те могат да работят с 6-степенна механична скоростна кутия или с автомат с 8 предавки. Задвижването е предно или към четирите колела.

В компанията ударно залагат на хибридните модификации, в чиято основа са бензинови мотори. Те са стандартни или плъг-ин (зареждащи се от мрежата). Има и хибриден вариант на базата на дизелов двигател.

Модификацията Ford Kuga Plug-In Hybrid разполага с атмосферен двигател с обем 2,5 литра, работещ по цикъла на Аткинсън, електромотор и блок батерии с капацитет 10,3 кВт/ч. Мощността на този агрегат е 225 к.с., като само на електричество той може да измине до 50 км, а средният разход на гориво е 1,2 л/100 км.

Ford Kuga Hybrid, която не се зарежда от мрежата, е оборудвана със същия 2,5-литров мотор, но с по-слаба батерия. Тя харчи 5,6 л/100 км. Дизеловата Kuga EcoBlue Hybrid е с 2,0-литров двигател със 150 к.с. и 48-волтов стартер-генератор, като разходът е 5 л/100 км.

В оборудването на новия Ford Kuga влизат модем FordPass Connect с WiFi, проекционен дисплей, безкабелно зарядно за смартфони, система за предотвратяване на челен сблъсък, асистент за движение на заден ход и париране, както и функция за отваряне на багажника без ръце.

Освен това, кросоувърът може да бъде оборудван с аудиосистема B&O, система за активно потискане на шума, комплекс системи за безопасност Co-Pilot360 с адаптивен круиз-контрол, система за наблюдение на слепите зони, функция при екстремни маневри, предна и задна камера.

На европейския пазар кросоувърът ще се предлага в 4 нива на оборудване – начално Trend, топ Titanium, спортно ST-Line и луксозно Vignale.

Споделете или харесайте в социалните мрежи:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *